|
شما در حال خواندن ...
کمی راحت تر, دولت کودتا, دروغ، حیله و نیرنگ, شایعاتِ پررنگ

چهره واقعی عباس غفاری جن گیر و رمال ویژه اسفندیار رحیم مشایی | به نقل از عماریون

عکس های زیر، به نقل از وب سایت عماریون* متعلق به جن گیر دولتِ ولایت مدار و عدالت محور است. نکته ی جالبی که در نوشته ی سایت عماریون در مورد این خبر هست، تاکید کردن بر این نکته است که او با افرادی در دولت های قبلی هم رابطه داشته است. اصل موضوع که این دولت، دولت رمالی هست و این فرد با شخص رئیس جمهور و رئیس دفترش و معاون اولش رابطه نزدیک داشته، نادیده گرفته شده و بر ارتباطش در دولت های قبلی تاکید شده است!! همان رئیس جمهوری که نظراتش به «آقا» نزدیک تر است.
انگار دار و دسته ی اقتدارگرا تمایلی به قبول این مسئله ندارند که رهبرِ نامعظم و بی بصیرت، چه اشتباه بزرگی کرده است. نکته ای که میرحسینِ عزیز 2 سال پیش صراحتاً اعلام کرد که این دولت، دولت رمال ها و دروغگو هاست. فقط 2 سال از کودتا گذشته که گوشه ای از حرف های رئیس جمهور موسوی، اینگونه اثبات می شود. این تازه اولِ رسوایی های کودتاچیان است. وای به روزی که زمانش شود تا آهِ مادران و پدران داغدار دامن این رژیم را بگیرد. وقتی خونی به ناحق ریخته شد, نابودی ظالمان آغاز می شود. وعده ی الهی است. امیدوارم تا زنده ام، نابودی این یزیدیان را ببینم …

عباس غفاری

عباس غفاری

عباس غفاری

عباس غفاری

عباس غفاری

عباس غفاری

————————————————
# در همین ارتباط:
عباس غفاری رمال مخصوص رحیمی ، مشایی و احمدی نژاد
————————————————–

*عماریون (عمار یاسر) کیستند؟ | دیگربان

عماریون

عماریون

«عماریون» تازه نفس‌ترین جریان محافظه‌کاری است که پس از سخنرانی پنجم مرداد ماه سال ۱۳۸۸ آیت‌الله علی خامنه‌ای در فضای مجازی فارسی زبان اعلام موجودیت کرد.

رهبر جمهوری اسلامی در این سخنرانی که تنها دو ماه از آغاز اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری می‌گذشت، از «خواص جامعه» خواست همان راهی را بروند که «عمار یاسر» در تاریخ اسلام رفت.

علی خامنه‌ای مهمترین وظیقه خواص پس از انتخابات جنجال برانگیز سال گذشته را «تبیین حقیقت، گره‌گشایی ذهنی، تعمیر ذهن‌های خراب البته نه در خود بلکه در دیگران، پرهیز از گفتگوهای تقلیدی، انجام بحث‌های استدلالی و…» دانست.

«عمار یاسر» نام یکی از صحابه‌های پیامبر اسلام است که در جریان انتخاب جانشین پیامبر اسلام از امام اول شیعیان حمایت می‌کرد و در جنگ «صفین» نیز در دفاع از وی به ایراد سخنرانی پرداخت.

«عمار‌یاسر» به گواهی اسناد تاریخی تلاش بسیاری کرد تا براساس اعتقاد شیعیان (پس از مرگ پیامبر اسلام) علی را به عنوان جانشین پیامبر به رهبری جامعه مسلمین بر مسند قدرت بنشاند، اما تلاش‌های وی بی‌نتیجه ماند.

از این صحابی پیامبر همچنین به عنوان یکی از کسانی یاد می‌شود که در صدر اسلام برای حفظ جان خویش ناچار شد پیامبر اسلام و ایمانش را نفی کند. (تقیه)

جریان تازه‌نفس عماریون که کمتر از یک سالی است در فضای مجازی فارسی زبان فعال شده، مهمترین راهبرد خود را «روشنگری»، «بصیرت‌افزایی» و «تبییت حقیقت» در جامعه می‌داند.

این جریان سیاسی ـ سایبری از مجموعه جوانان و دانشجویان محافظه‌کار غیر منسجمی تشکیل شده که خود را مطیع محض رهبر جمهوری اسلامی می‌دانند.

رهبر جمهوری اسلامی در پنجم مرداد ماه از «خواص» خواسته بود همان کاری را کنند که «عماریاسر» در تاریخ اسلام کرد، اما بی‌اعتنایی بسیاری خواص به این توصیه، منجر به برآمدن گروهی از جوانان وفادار به ولایت شد که جزء خواص محسوب نمی‌شوند.

این جریان جوان محافظه‌کار که انسجام تشکیلاتی مشخصی ندارد با راه‌اندازی تعدادی وب‌سایت و وبلاگ تلاش می‌کند؛ نخست از ولایت و تصمیمات علی خامنه‌ای دفاع کند و در گام بعدی در برابر «شبهه‌پراکنی‌های دشمنان» روشنگری کند.

وب‌سایت خبری «عماریون» شناخته شده‌ترین رسانه اینترنتی این جریان محافظه‌کار است که اعلام کرده است: «این پایگاه قرار است یک قرارگاه تاکتیکی و استراتژیکی برای جنگ نوین و هوشمند با صهیونیسم جهانی در فضای سایبر باشد.»

پایگاه تحلیلی و اطلاع‌رسانی بصیرت انقلابی به نام «این عمار» یکی دیگر از وب‌سایت‌های جریان عماریون در فضای مجازی فارسی زبان است.

یکی از مهمترین ویژگی‌ این وب‌سایت، معرفی مصادیق «خواص» وفادار به علی خامنه‌ای در جمهوری اسلامی است.

از نظر گردانندگان این وب‌سایت، آیات «نوری همدانی، جوادی آملی، محمد یزدی، مصباح یزدی و حسن نصرالله، حمید روحانی، سردار محمدعلی جعفری، اکبر ولایتی، حیدررحیم پور ازغدی، عباس سلیمی نمین، سردار سعید قاسمی، محمدرضا سرشار، مسعود ده نمکی، محمدحسین صفارهرندی، روح الله حسینیان، محمدجواد لاریجانی و حسین شریعتمداری» جزء خواص محسوب می‌شوند.

در فهرست خواص این وب‌سایت، از محمدباقر قالیباف، علی لاریجانی، احمد توکلی، حبیب‌الله عسگر اولادی، آیت‌الله مهدوی کنی، علی اکبر ناطق نوری، مرتضی نبوی، حسین طائب و سردار محمدرضا نقدی نامی برده نشده است.

وبلاگ گروهی «محراب اندیشه» یکی دیگر از رسانه‌های اینترنتی جریان عماریون است که موسسان و نویسندگان آن اعلام کرده‌اند معتقد به تشکیل «دولت اسلامی» هستند.

نویسندگان این وبلاگ، شهریور ماه سال ۱۳۸۸ جزوه‌ای ۶۰ صفحه‌ای با نام «موقعیت استخوان در گلو» در تحلیل وضعیت محافظه‌کاران و بررسی نسبت محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی منتشر کردند.

تهیه‌کنندگان این جزوه که خود را جریان سوم اصول‌گرایی «عمار یاسر» معرفی کرده‌اند، نوشته‌اند: «در واقع جریان سوم نگاهی واقع بینانه و به دور از هیاهوهای سیاسی به دولت و احمدی‌نژاد دارد. این جریان معتقد است رییس جمهور بعدی باید چهره‌ای انقلابی‌تر از احمدی‌نژاد باشد نه چهره‌ای به اصطلاح برخی معتدل‌تر و ملایم‌تر.»

آنها نوشته‌اند: «موقعیت ما اکنون موقعیت استخوان در گلو است. از این حیث که انتقاداتی داریم اما نمی‌خواهیم با طرح نادرست و غیرعقلانی انتقادات داشته‌های خود را هم از دست بدهیم. نمی‌خواهیم برای به دست آوردن نداشته‌ها، به داشته‌های خود آتش بکشیم و مسائل فرعی را اصلی کنیم.»

«موسسه فرهنگی عماریاسر» یکی دیگر از وبلاگ‌هایی است که در ماه‌های اخیر فعالیت خود در فضای مجازی فارسی زبان را آغاز کرده است. این موسسه تاکنون ده‌ها جزوه در دفاع از نظریه ولایت فقیه و «ولایت» علی خامنه‌ای منتشر کرده است.

وبلاگ‌های محافظه‌کار دیگری به نام «عماریون» در این جریان در فضای مجازی فعال هستند.

جریان «عماریون» نرم‌افزاری به نام «این ‌عمار» نیز تولید کرده که موضوع اصلی آن انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ و وقایع پس از آن است.

«تندیس عمار» از دیگر ابتکارات این جریان نوپای محافظه‌کار است که آذر ماه سال گذشته این تندیس برای نخستین‌بار به پاس «مجاهدت‌های»‌ آیت‌الله محمدتقی مصباحی یزدی به وی اهدا شد.

این جریان همچنین تلاش دارد گران‌ترین جایزه حوزه نشر مکتوب کشور را به نام «عمار» بنیان بگذارد.

عماریون در برخی شهرستان‌های کشور نیز با سازماندهی گروهی از جوانان محافظه‌کار در پی گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای و سیاسی خود است.

About Wein

آگاهی چشم اسفندیار خودکامگان است میرحسین

گفتگو

2 پاسخ به ‘چهره واقعی عباس غفاری جن گیر و رمال ویژه اسفندیار رحیم مشایی | به نقل از عماریون

  1. برید گمشید که اندازه خر شعور ندارید آدمای بی بند و باری هستید حزب بادید یه روز یه حرف میزنید یه روز یه حرف دیگه شما با خودتون درگیرید ایراد از رهبری میگیرید به شخصه حالم ازتون به هم میخوره

    Posted by ya mahdi | 25/05/2013, 18:38

بیان دیدگاه

RSS روز آنلاين

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

توییتر

Follow WeinGreen on Twitter

آخرین اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید

سبز نامه

روشی آسان و سریع برای دسترسی به وب سایت‌های فیلتر شده

سبز پروکسی